Älskad och saknad

Alla nyheter är inte goda nyheter. I fredags fick jag(Carina) ett SMS som fyllde mig med bestörtning, förtvivlan och sorg. Catchys andra kull saknar ett syskon. Visst, jag är inte personligt drabbad och många tycker nog inte att jag borde ta åt mig så mycket, men det gör jag.  Men mina känslor är ingenting mot det som familjen Einehag nu tvingas genomlida. Mitt hjärta blöder för Rebecca, Mattias och deras barn.



Liten Dexter finns inte längre bland oss. Jag minns honom som en stor gosig lite hanvalp, störst i kullen. Otroligt charmig, busig och kärleksfull men ack så snäll. Jag tror att alla som hade förmånen att få träffa honom delar den uppfattningen. Vila i frid älskade valp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0