Hundvakt

Hallå där framför skärmen!

Jag lovade min kära mamma att ta lite bilder på jyckarna (Dexter och Lady) tillsammans. Det blir mer ute sedan, men jag tog dem till balkongen för ett litet smakprov. Vi är ju hundvakt några dagar åt Ladys "lillebror". Det går hur bra som helst, han är lika go och snäll som han är stor... och stor det är han! 63 kg (!). han verkar dock tycka att det här med lägenhet är lite klurigt. Grannen över oss har en son på ca 2 år, och de var ute på sin balkong när bilderna togs. När jag sa "sitt" och "stanna" hördes en liten röst från våningen över! "sssitt!" "'tanna!" "Hihihi".
Dexter tittade sig väldigt mycket omkring, märkbart konfunderad.









Samma pappa.
Samma mamma.
Födda samma dag.
Samma år.
I samma kull.
Svårt att tänka sig, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0