Melker

Här har vi Melkerbilderna! Melker är två år, och Engelsk Staffordshireterrier, eller vad det nu heter. Han är småkåt men framförallt mycket lekfull. Han blev också utskälld av Lady, som inte riktigt förstod vad han ville när han hoppade efter hennes öron. Men när de var ensamma gick det lite bättre, för så fort Lady skällde skulle ju Bonita och Catchy lägga sig i annars. Utan dem, fick Lady klara sig på egen hand, och då gick det ganska bra!
Jag får erkjänna att jag personligen har lite svårt för staffar, för helt ärligt, kan jag inte riktigt läsa av vad dem vill. Jag känner väldigt få. Amstaffs är jag mer van vid. Lille Melker ser lite smårolig ut med sitt gigantiska huvud, stora ögon och framförallt, en gigantisk käft och en tunga bredare än svansen. Men han är jättemysig och jättesnäll, och nästan för glad! Jaja, se själva!










 
Melker





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0