Litet smakprov på GBG-Bilder

En dag försenad lägger jag upp lite bilder från Göteborg. Det har varit en hel del annat som pockat på uppmärksamhet, så bloggen glömdes bort. nu kommer ytterligare en omgång oredigerade bilder ut på bloggen. Hade jag haft tid, lust och ork hade jag rättat till dem, men jag har en djävulsk tandvärk och måste snart lägga mig... så därför blir det bara ett snabbt inlägg idag. Förlåt för detta.

Jag lägger bara upp ett par bilder idag. Jag har inte tid för mer. Men jag utlovar fler bilder! :-)

Storvovve

Lillvovve

promenadvädeer

On the walk

Bonitan

Mamman på sin bänk

Min älskling

Kattungen hemma hos mamma

Promenix

Vovvarna

Skogen

Det var tyvärr allt för ikväll. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0