Ytterligare en video

Denna video skickade mamma mig igår. Idag, 13.15, går tåget dit med mig och Danne :-) katten stannar hemma och är ensam över natten, stackars liten :-( Men hon klarar det nog. Nu måste jag gå och fixa iordning lägenheten så att hon inte kan kissa på elelr riva den. Förresten så har kissandet blivit bättre. Det är dock inte helt borta, vilket stör oss. men medan vovvarna var här hände ingenting. Jag tror att hon reagerar på "ensamhet", alltså för lite uppmärksamhet. I så fall är hon bra kräsen med tanke på att hon brukar ligga i våra knäet 24/7. Det, kanske i kombination med att olika tyg hamnar på golvet. Jag vet inte, men det har i alla fall blivit jättemycket bättre!

Och nu till videon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0