The famous morning after

Nu sitter jag jmed en kopp kaffe och äter frukosst. Jag jobbade natt, 21-07, så jag vaknade just.
Tio valpar, är det inte fantastikt? Tufft, givetvis, men häftigt. En till varje tutte, typ. Om de nu är snälla och samsas, vilket de antagligen inte gör. Innan vi somnade i morse skrattade jag och Danne om det. 10 valpar. 5 tikar och 5 hanar. Dubbelt så många som i kullen innan.

För mig känns det häftigt. En av de där små ska bli vår nya familjemedlem. Det blir jobbigt att välja, men att behålla alla är totalt omöjligt ;-) Och tur är det, så att man inte ens kan överväga tanken!

Jag tänker lägga upp de bilder mamma skickade till min mejl igår. De är väldigt suddiga, felskärpta och tja, ni ser. Jag önskar att jag och min kamera varit där, då hade ni fått se på bilder! men men, sånt är livet.

Valp 1: Hane, black and tan, 420 gram
Valp 2: Tik, svart, vitt bröst och vita framtassar, 410 gram
Valp 3: Tik, Black and tan, 250 gram
Valp 4: Tik, svart, 285 gram
Valp 5: Tik, black and tan, 360 gram
Valp 6: Hane, black and tan, 430 gram
Valp 7: Tik, svart, 320 gram
Valp 8: Hane, black and tan, 390 gram
Valp 9: hane, black and tan, 502 gram
Valp 10: hane, svart, 375 gram









































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0