Just det!

Förresten:
Nu har mamma, Linnéa och Catchy åkt hem. Kvar är jag och Bonita. Hon grät en stund men sover nu ghott intill mina fötter. Hon vågar nog inte riskera att jag också försvinner. Vi ska ha henne en vecka bara, och det ska bli spännade! Hon är så mamma-tokig att jag inte vet vad!

Nu är dessutom balkongen instängslad och dörren står på vid gavel. Nu kan katten också njuta av balkongen utan att riskera att hoppa över staketet.

Medan Danne är på jobbet funderar jag om jag och Bonita skulle ta en promenad, trots att hon nyss var ute. Vädret är underbart, och efter ett par timmar vid datorn för att ladda upp bilder på nätet känner jag att det skulle vara skönt med en sväng ute. men först, ett stort, gott glas vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0