Gråtroll diade Bonita

Jag tillhör familjen som berättar roliga händelser sisådär fyra år efter att de inträffar. Idag fick jag veta att Gråtroll (mammas katt) brukade dia på Bonita då Tenshi stötte bort henne, ca 6 månader gammal. Bonita lät henne tydligen hållas. Detta fick jag veta då jag slängde ur mig att Bonita antagligen också skulle vara en bra hundmamma, precis som Catchy. Men bättre sent än aldrig. :-) Själv är jag likadan. Efter varje samtal med min kära mor frågar Danne: Vad pratade ni om? Jag brukar svara två tre saker som jag minns extra tydligt, men glmde bort att berätta de andra 53 sakerna som han kanske skulle tycka var intressant att veta, eller till och med behövde veta. Först långt senare brukar jag titta på honom och säga: "Har jag inte sagt det?".

Nej, det har jag oftast inte. Oavsätt, här kommer tre bilder på Gråtroll när hon försöker dia. Ikväll åker jag och Danne hem till Alvesta igen. Men nu är valpen betalad och utvald, så det känns inte så hemskt. Men jag längtar verkligen tills det är dags att resa hit igen!!!







Tokig katt. Tokig, tokig katt...

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

God morgon! Jag blev intervjuad av Aftonbladet TV angående att jag tror att Michael Jackson fortfarande LEVER. Inslaget kom upp på aftonbladet igår. Nu undrar jag om du har tid att gå in i min blogg, se på inslaget där ni ser min bevis till att MJ lever och sedan kommentera på bloggen vad ni tycker, om ni tror att det är möjligt att han lever o.s.v



Tack så hemskt mycket, ha en bra dag! :D

2010-06-24 @ 14:05:03
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: lucke

najs blogg du! (:

2010-06-24 @ 14:11:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hehe söta ^^

2010-06-24 @ 14:22:04
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0