Datakatter och minihundar

Igår morse (söndag, menar jag) hade jag och Danne söndagsmys i soffan, med nutella, kex och gamla videofilmer på mig och syrran som småttingar. Mysigt och totalt IQ-befriat. Dock blev vi överfallna... eller i varje fall Danne. ;-) Jag fick fram hans digitalkamera och filmade delar av tillställningen. Numera heter vår katt inte längre geisha. hon heter MÖRDARKATTEN!



Och såhär låg hon nu ikväll medan jag ringde mor min för en update angående de 10 tillskotten i familjen. Jag kunde inte låta bli, utan hämtade kameran än en gång. Det är nog svalt och skönt att ligga sådär! Tror ni inte det?

Geisha

Geisha

Geisha

Och uppenbarligen har vi inte använt kameran på ett tag, för på minnet hittade jag även detta:



Sötnos

datakatt

datakatt

datakatt!

Men det var ju inte dessa bidler jag skulle lägga upp, utan de bilder min kära mor skickade mig nyss:

Minihundar

Minihundar

Minihundar

Minihundar

Minihundar

Minihundar

Varför lägger jag ut vissa bidler som är uppenbart suddiga? Jo, för att just den bilden som blev suddig kanske föreställer mig, eller din, blivande valp. Och då vill jag, och kanske du, kunna gå tillbaka på bloggen och se hela utvecklingen. Skulle jag bara lägga upp bra bilder här skulle det råda bildtorka. ;-) Bilderna på dessa små liv är ju det enda jag har hittills. På onsdag åker vi upp och träffar dem.

God natt! I morgon ska jag ha sovmorgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0