Dag 2

Det har varit ett totalttokigt dygn! Jag jobbade 21-07 igår, och gick på 17-20 idag. I morgon blir det 16-21.30, sedan ett par dagar ledigt då vi bland attat plannerar att besöka vår blivande nya familjemedlem.

Pappa har varit där i dag och tagit bilder. Jag skulle vilja ha tusentals, men jag lägger upp de fyra han skickade. :-) Så har mamma skickat lite bilder också, så dem lägger jag också upp. Alla är till salu (men en är tingad av mig), så vill du ha en valp, mejla min mamma på epostadressen [email protected] eller ring på hemtelefonen, 031-983938.

Pappas bilder:









Från mamma:
















Kommentarer
Postat av: Sofia

åhh jag hade gärna köpt en valp av er. men eftersom jag pluggar ett år till så går inte det. :(

2010-06-20 @ 08:51:35
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0