Ett lass med bilder

Jag börjar med att be om ursäkt över den dåliga uppdateringen. Jag kan inte skylla på att jag varit upptagen, för trots att syrran är här har vi haft en sådan där skön och slapp helg. Däremot kan jag skylla på dåligt minne samt på uppdagen dator: för datorerna här har gått varma. Och minnet har haft fullt upp med annat.

Nu tänker jag smälla upp med en massa bilder. Så luta er tillbaka och njut. :-)


Först har vi en blöt kattunge som tvättar sig torr... hm, hur nu det kan vara möjligt.
Geisha tvättar sig

Geisha stirrar in i kameran.


Och här har vi en bild från Läggdax i torsdags, Danne har sagostund för Catchy. Eller så är det där Dannes riktiga flickvän...
Sov gott!


Och här har vi luftmadrassprovning. Danne provar och Geisha & Catchy tittar nyfiket på... och vill också prova.
Luftmadrasskallas

Catchy vill också prova


Systeryster med alla grejor hon hade med sig till oss :-) Det där bordet var ju så välstädat innan hon dök upp! *suck* men men, kattunge blev lycklig. Hon fick en massa väskor att leka i!
Syrran

Finn en katt...

Kattsäck


Kattens tur att prova luftmadrassen.
Kattens tur


Nea har High-Five skola för Kattunge!
Neas skola

Fast det går inte alltid så bra..


Lyklig vovve pustar ut efter Neas ankomst. Jösses, vad lycklig hon blev över att se lillmatte!
Lycklig hund


Vi är väldigt sociala i vår familj. Danne vid tv-spelet, jag vid The sims2 och syrran vid WoW. Men kul kan man ha ändå :-)
Sociala tonåringar...

Sned kattunge


Och i Fredags hände en häftig grej! Danne (Och Geisha?) bakade rulltårta! Mums ^^
Danne bakar!

Mums!

Hjälpredan


Jag smög upp med kameran i nyllet på Catchy... hon är ingen bra modell: pälsen glänser för mycket och i visst ljus försvinner alla detaljer. Och dessutom vänder hon alltid bort huvudet så fort hon får syn på kameran. *mutter mutter...*
Vackra damen!

Som sagt... vänder bort huvudet

Fokus... vad är det? ;-)


Time to take a walk :-)
On a walk!

Danne & Bäbbis.


Sovmorron för latmaskarna... vet ni när vi slutligen fick upp Nea? Kl tre... hahaha! och idag är klockan 12.33 och trots mitt tjat... gissa vart hon håller hus? ;-)
Sovmorron

Latmaks!


Och här vilar husets prinsessa... välj själv vilken av dem ;-)
I går kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0