Max

Nu är Catchy betäckt - men inte med Bamse utan av Max. Eftersom att Bamse inte hittade rätt fick mamma snabbt tänka ut en plan B; och genomföra den. De ska träffa honom i morgon igen och förbättra odsen ännu mer. Det känns väldigt bra: synd att det inte blev vackra Bamse, men Max är ju så mysig och valparna från förra kullen var ju helt underbara. Så förhoppningsvis blir det helsyskon i sommar! Här har vi skönheten:

Max

Den största skillnaden mellan Bamse och Max, som jag såg det, är att Max har lite berner sennen i sig lång tillbaka, medan Bamse är en renrasig rottis från den gamla stammen. Nu tycker jag att den största skillnaden är att Max blir pappa till min valp, det blir inte Bamse.

Jag hoppas att det blir en valp!


Kommentarer
Postat av: Danne

Det lär bli mer än en valp, älskling. Jag längtar verkligen =) Sixtyfive days to go!

2010-04-18 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0