Se Hundcoachen!

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade vår kära lilla blogg. Så jag tänkte göra det med ett annorlunda litet tips. Eftersom det är intet nytt på västfronten, har jag varken bidler eller någonting kul att skriva om våra kära husdjur. Däremot sitter jag just nu i Alvesta och tittar på program efter program ur en viss TV-serie.

Alla hundägare eller hundmänniskor bör, enligt mig, se denna serie. Så många program som möjligt. Det fina med serien är hur lätt den är, endast 20-30 minuter lång och sänds normalt sett (tyvärr) på TV4+. Om man inte har TV4+ gör man som jag, använder Internet. På TV4as hemsida kan man se serien. (Eller så är man olaglig och laddar nerd en i efterhand om man missat den)

Vilken serie?
Hundcoachen.

Det är en väldigt lättsedd serie om hur man hanterar och löser olika problem som kan uppstå med en hund i vardagslivet. En hundexpert besöker en mängd familjer och lär dem avstyra sina hundars felbeteeenden. Det är allt från att jucka på andra hundar, jaga bilar eller hata att åka i bilarna, till att faktiskt visa ett aggrisivt beteende mot andra hundar eller människor. Jag har lärt mig massor utav programmet. Lärorikt, enkelt och pedagogiskt. Det handlar helt enkelt om det vi ofta glömmer: hur man är en bra och stark ledare för sin hund.

Hundcoachen


SE DET.

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar till er som ville veta om jag röntkat Balder än, neej det har jag inte gjort. Fick erbjudande om de men de skulle kosta mig 2500kr. Dom skulle aldrig kuna beskriva något då. Det skulle bara bli en bild som man fick se hur det såg ut. Nu ska jag dit och kolla hur illa det är. Om han får tillräckligt med syre in i blodet och om han behöver medicineras nu. Kraaam

2009-09-08 @ 10:42:30
URL: http://meller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0