Hej hej!

Hej igen!! Jag har lärt mig att skriva på min bärbara dator! Om jag klickar på "caps lock" och håller nere tangenterna med en pil på fungerar de små bokstäverna för f och g. Lite irriterande; men det fungerar!!
Jag ville lägga upp lite nya kattungebilder. De här är tagna med min/syrrans digtalkamera; alltså inte med min systemkamera. Eftersom jag inte har photoshop kan jag inte retuschera röda ögon, men ni får tjuvkika på bilderna ändå. Den vita/ljusgråa är en hane, och den grå är en hona. Tror vi än så länge. De är tre veckor gamla, så än kan vi ha fel. Men Karin brukar veta vad hon pratar om. :-)

Jag och Danne funderar seriöst på att skaffa katt. Hoppas bara inte att Dannes mamma med familj mördar honom för detta ;-)

:-)

:-)

:-)

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0