Lite bilder!

Jag sitter vid min bärbara dator nu, eftersom min stationära har lagt av... fråga mig inte varför, datorer är inte min starka sida. Men på denhär datorn hittade jag lite bilder som mamma givit mig! Så nu ska jag visa upp dem. Det är alltså från dess att Bimbo och Birka flyttade ut. Och en bild på Balder sedan han var på besök vid veterinärbesöket. Jag hittade några videosnuttar också som jag lägger upp senare. Det tar så lång tid att lägga upp dem på Youtube.se för att sedan lägga ut dem här. Så titta p¨å dessa tre bilder, medan jag duschar, ser på Extreme Home Makeover medan det laddar klart, så får ni se videosnuttarna sedan!

Birkas nya familj

Birkas nya familj, http://rideronthestorm.blogg.se/.

Bimbos nya familj

Bimbos nya lillmattar.

Balder, medmammas dåliga kamera

Balder på Besök hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, jag minns inte ens att nån tog en bild när vi fick Birka... Jag hade bara ögon för henne och märkte nog ingenting annat ;) Så liten hon var, nu är hon större än både mammas och syrrans hundar... Just nu ligger hon och sover på mina fötter. Jag tror inte att det finns nån gosigare hund än Birka ;)

2009-08-01 @ 11:23:03
URL: http://rideronthestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0