Underbart...

Jaha, min dator är tillfälligt ur funktion, så det blir att vänta lite till med nya kattbilder. det mesta i mitt liv måste vänta på grund av det. Jag snodde dannes bärbara dator för att kunna plugga, men det var trögt att skriva på den, och jag saknar mina filer. Därför undviker jag allt som har med datorer att göra ett par dagar framöver.

Dock har jag några smått roliga bilder på den lilla kattungen. De är antagligen värda att vänta på, jag hoppas det i alla fall. Snart är det jul, vilken jag, Danne och katten firar i Oskarshamn. Vi får se om julgranen håller! Jag kommer aldrig att lämna ifrån mig min kamera, den saken är klar!

Igår sorterade jag papper och hängde tvätt. och självklart foick jag hjälp av Gnadalf :) papperstussar är jätteroliga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0