Anza & Atlas

Nu tänker jag lägga upp en massa bilder på våra två mest älskade vovvar! Eftersom jag inte har photoshop på denhär datorn är de kanske inte så jättefina, bilderna. Jag måste ändra en inställning i kameran, men  har inte hittat rätt ännu. Jag är inte riktigt nöjd med färgerna i den, och jag orkar inte läsa bruksbeskrivningen utan vill lösa det på egen hand. Det går att ändra i efterhand i photoshop. Om man nu har det på datorn!

Jag måste också passa på att lägga upp några bilder på min pappas katter, Anza (hona) och Atlas (Hane). Anledningen till det är att jag råkade ta några (enligt mig) väldigt fina bilder på dem. Nu ska jag skynda mig att slutföra inlägget, klockan börjar bli Sent!

Mys i extrasängen

Bonita

jage

Catchys pinne!

Bonita

Bonita försökte förgäves springa upp till sin tvåbenta mamma men insåg att kanten var lite väääl hög...

Danne och Bonita

Tenshi!

Atlas - S*Vättungens Alrik Runsten

Atlas - S*Vättungens Alrik Runsten

Atlas

Anza - S*Stars Hollows Kansas

Anza

Anza

Anza

Anza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0