"Någonting extra"

Det var meningen att det skulle komma en gästbloggare till Cannea idag. Det blev dock inte av, men förhoppningsvis blir det av någon annan gång. Det hade ju varit roligare att läsa lite andra röster än bara min (Annies). Men men.
Jag tänkte passa på att berätta vad som hände idag!

Idag åkte vi ut till Guddehjälm och Karin. Där hade vi Caddy igen, så jag tänkte lägga ut de fina bilderna på honom från idag! Karin har två hästar, Sandy & Janne, som var utsläppta på sommarbetet. När Sandy skulle rulla sig trodde Caddy att hon ville leka med honom, så han susade skällande fram. och blev jätterädd när hon blev rädd för honom. Stackars, puckade Caddy! Lite Bonita-varning på det? Pucko har praktiskt taget blivit Bonitas andranamn nu.

Vidare hittade jag några söta bilder på Catchy och Bonita från tidigare i veckan. Tänkte lägga upp dem med, så det blir ganska många bilder på bloggen idag. Som ni kanske märkt tycker jag om att ta kort, och jag tycker att det är roligare att titta på valparna än att läsa om dem. Därför är också bloggen sprängfylld med kort. :-)

Framsidebilderna:
.
Gos på framsidan
.
Gos på framsidan
.
Stålvovven!

Gos på framsidan


Ute i Guddehjälm:
.
Mamma med kompis, Danne och Caddy.
.
Danne och Caddy i hans bil.
.
Karin, Caddy, Mamma och mammas kompis.
.
Och sist men inte minst:
Vi pratade om hur liten Bonita var när hon föddes, 200g, och hur vi handmatade henne. Så jag hittade tre bilder på henne. Då, Mitten och Nu. Alla bilder har ni sett innan, men det är kul när de hamnar intill varandra! Samma valp under ca 4 månaders tid.
.
Bonita, 1 vecka
.
Bonita, runt 2 månader
.
Bonita, 4 månader
.
Nej, nu räcker det med bloggande för idag. Jag återkommer väl i morgon eller så med något nytt om Bonita eller Catchy. Jag kan redan nu skriva att jag tänker lägga ut någonting som kanske kan vara intressant för våra stolta valpägare. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0