KATTUNGAR!

Vet ni vad som hände hos Familjen Brickman på SkolväGen Förra veckan? Jo, en tonårsGraviditet toG slut. I dess ställe Finns nu två söta kattunGar!!
Pappa mejlade miG tre bilder till bloGGen. Se själva hur söta de är. Mamma har inoFFiciellt döpt dem till Knorrhane och Piplarsson. De är två stycken och antaGlien av samma kön.

Och undrar ni över varFör jaG skriver G och F med stora bokstäver? Jo, den nyblivna kattmamman är antaGlien boven i dramat, men eFtersom att vi inte kan bevisa det så kan vi Förklara det hela med att min bärbara dator har druckit en skvätt kaFFe. G och F tyckte tydlien inte om det, För så länGe man inte skriver med versalerFuGerar de inte. MellanslaG FunGerarberoende på var man träFFar. EFtersom att mitt bärbara modem krånGlar våGar jaG inte Flytta det bara För ett bloGGinläGG. Men i FortsättninGen kommer jaG skriva på min stationära dator. Det krånGlar också, men inte på det här sättet.

Jaja, nu så Får ni studera kattunGarna i Fred!

Pappas bild

Pappas bild

Pappas bild


Kommentarer
Postat av: Hanin

Omg, va söta dom är och så små!

2009-08-31 @ 18:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0