A little update

Jag måste bara uppdatera lite snabbt. Jag har en del gulliga bilder från vår lilla skogspromenad idag, men dessa orkar jag dock inte lägga upp i kväll. Men den som väntar på något gott! Jag lovar inte att de kommer i morgon, men jag lovar att de dyker upp senast på torsdag!

Det var däremot två-tre saker som jag ville skriva. Nu är det i och för sig några (i alla fall ett par) veckor sedan, men jag ville komma med lite Viktuppdateringar angående tre av valparna.

Balder väger nu över 28 kg.
Bamse väger minst  21 kg.
Lilla, lilla Bonita väger minst 19 kg.

Sedan vill jag bara berätta för hela världen hur underbar Bonita är. Jag vill skänka henne ett leende. Jag älskar henne verkligen. Hon är alltid så glad och överlycklig, helt fullkomligt stormförtjust i sitt liv och tillvaro. Jag blir så glad och lycklig bara genom att titta på henne. Vilken livsglädje!

Till alla er som tycker att en hund bara är ansvar, att man ska leva livet innan man skaffar sig en.
En hund är livet. En hund är en del av livet. En hund förgyller livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0