Ännu en dag går mot sitt slut...

Oj oj oj... här har det hänt grejor.

Soffan är dränkt i ättika. Det STINKER här! och ikväll ska Lady dejta Tanja igen, den amerikanska varghunden hon är så bra vän med. :-) Lady tror att hon är lika stor som Tanja. Väldigt sött att se henen mopsa mot någon som är fyra gånger så stor och ser ut som en varg. Haha.

Nä, nu ska jag fortsätta att kvävas av ättikalukten, och se om min sambo har lust att koka mig en skvätt kaffe. Och så tänkte jag lägga upp lite fler bilder på vår lilla vovve. Hon ska vara med överallt. Hjälper till med tvätten. Och dammsugningen. (Fast hon tröttnar lika snart igen, vilket måste vara ett sundhetstecken. Vem fasen gillar att dammsuga??)



Och efter att vi tvättat soffan med ättika var det någon som blev tokig i soffan...



Och sedan tidigare tycker hon om att hjälpa matte med tvätten.



Och hon var nyfiken på den där blixtrande saken i mattes händer.



Och hon är ännu bättre...



... på att klippa gräsmattan!



Och inte skulle en såhär fin dam...



...springa omkring som en galning?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0