Catchy som unghund

Idag är en sådan där dag som man aldrig kommer att komma ihåg, eftersom det inte hände något speciellt. Ändå hände det jättemycket, saken är bara den att man inte kommer ihåg det senare. Tänk vad mycket man glömmer bort av sitt liv! Jisses!

Just nu vill jag glömma, i alla fall de närmaste två veckorna då vi har typ fyra prov och två redovisningar. Och eftersom att jag var sjuk förra veckan har jag ju självklart missat alla vesäntliga saker mina lärare råkat säga. Men det kommer nog att gå bra ändå :-) Ett par huvudvärkstabletter och ett leende, så fixar sig allt! Hittade förresten lite gamla bilder på Catchy. Så liten och tanig hon var som valp/unghund! Trodde aldrig att jag skulle glömma hur liten hon var, men det har jag. Så liten och söt!

Fröken Långnos

Fröken Långnos

fröken Långskonk

Liten blötnos

Tuggtand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0