Fin?

Hittade en fin bild på Bonita från i våras.

Bonita




Kommentarer
Postat av: Dan Brickman

Jättefin bild på Bonita.



Jag tror att jag hade klippt lite i bilden och ställt kontrast och ljusstyrka så att Bonita blivit ännu tydligare. Eller i alla försökt. Jag är rätt kass på efterbearbetning av bilder ;)

2010-12-05 @ 12:22:31
Postat av: Annie Brickman

Kanske :-) jag tyckte att det var finare att inte besära med tanke på ljuset. och sedan ser bakgrunden så vild ut vilket jag tcyker är en fin kontrast till hunden och "leendet". :-) När det gäller kontrast kan jag skicka dig orginalet. Fick ändra en liten aning för att bilden skulle bli OK.

2010-12-05 @ 12:44:14
URL: http://cannea.blogg.se/
Postat av: Dan Brickman

Jag tycker nog att du har rätt efter att ha kikat lite mer :)

2010-12-05 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0