Catchys julklapp

Woho! Det är rätt kul att kika på bloggstatistiken numera! Det finns uppenbarligen ett fåtal läsare därute :) tackar så mycket!

det finns snö i Bohus, påstår mamma. Ett tunt lager som man nästan kan göra snöbollar av... vovvarna är överlyckliga, i alla fall Catchy. Bonita är lite tveksam, efter att ha fångat en exploderande snöboll i munnen... Här i Småland har vi en decimeter snö, men enligt en säker källa (mamma) är snön en halvmeter djup hos min farmor uppe i Hallstahammar. Åhh... fast det är tydligen 15 grader kallt... Brrr... tackar vet jag Småland! 

Om En och en halv timme (cirkus) åker jag, Gandalf & Danne med hans morföräldrar till Oskarshamn. Spännande! just nu sitter jag iförd morronrock med lille Gandalf i knäet. Mysigt! Jag satt och sorterade lite bland alla mina bilder...vet ni hur många jag har? Tja, en aning för många, kan man tycka:

För mycket bilder...



Oavsett, så hittade jag en söt Före och Efter-bild på Catfhy från förra julen. Kvalitén är väl sådär, eftersom att de är tagna med mammas något obra digitalkamera. Jag tyckte de var lite söta, så jag lägger upp dem nu före jul för att skapa lite julkänsla här på bloggen! Catchys julklapp:

Catchy hittar sitt paket...

Catchy hittar sitt paket...



Catchy har helt själv öppnat sitt paket!

Catchy har helt själv öppnat sitt paket!



... Grisöra! På tal om det måste jag ut och köpa julklappar åt djuren när vi är i Oskarshamn. Det är ju ett måste :) Alla ska ju få julklappar, eller hur? Nej, nu kurrar min mage. Jag ska nog inte äta grisöra, däremot har jag Vörtbröd hemma! Julfrukost. Kaffe drack jag för en timme sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0