Hundträff del 1

Sent ska syndaren vakna... här kommer bilderna från valpträffen som typ ingen kom på... men vi som var där fick desto mer bullar att dela på! Jag och syrran turades om att hålla kamerorna. Vi hade två med oss men den ena fick slut på batteriet. De första bilderna har hon garanterat taget med tanke på att jag är med på vissa av dem. Men senare är det svårare att säga vem som är skyldig eller oskyldig till dessa kort!











... Jag undrar vad dem pratade om? My dog is bigger than your dog?























































... och en liten hundägare:















































































Det finns en hel mapp till med bilder... jag ska se om jag lyckas få fixat dem till i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0