BOJKOTTA DANMARK!!

Nu har jag officiellt bojkottat Danmark. jag tänker aldrig sätta min fot där eller köpa någonting som jag vet kommer därifrån. Varför? Därför att nu föbjuds hundrasen Rottweiler.

Tillsammans med 11 andra hundraser vill man förbjuda rottisen i Danmark. Det står också att listan kan utvidgas ytterligare. Det kommer alltså bli förbjudet att äga och avla på rottweilers. Jag är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Förbjud hundägare i Danmark, om de nu är så farligt att ha hund där! Nu kommer ytterligare mängder av familjer lida, hundar avlivas och beslagstas.

Jag bojkottar Danmark. Såvida de inte ändrar sig kommer jag aldrig mer att besöka det landet. Jag anser att detta är rasism på hög nivå, som drabbar oskyldiga. Inte fasen gör det gatorna säkrare, för detta kommer bara leda till att fler raser förbjuds. Snart kommer en Golden Retriver klassas som kamphund där.

http://www.bull-image-gruppen.dk/materiale/ft/20110209-jm-observationsliste.pdf

Kommentarer
Postat av: Dan Brickman

Ett mycket märkligt beslut. Är det verkligen klubbat i dansk riksdag?

2011-03-01 @ 22:09:42
Postat av: Annie Brickman

Jag vet faktiskt inte om det hunnit klubbats än, men det är en dansk motion eller vad det heter. Det skickades in i början av februari.

2011-03-02 @ 09:11:56
URL: http://cannea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0