Syskonkärlek

Medan jag lämnade rummet tre minuter vaknade båda hunghundarna och hittade.... varandra! Yeah! jag kom rusande och undrade vad som stod på, och fann dem ömsom på varandra, ömsom tuggandes på varandra, ömsom klättrandes på varandra, på vardagsrumsgolvet. Jag måste erkänna att jag lät dem hållas en god stund innan jag sa åt dem att gå och lägga sig igen. Nu sover dem en meter ifrån varandra på golvet nära mina fötter.

Jösses, tänk att de är lika gamla! det är svårt att tro när man ser skillnaden på dem. Det ska bli kul med valpträff igen. Valparna måste ju se ännu mer olika ut nu än de gjorde i våras.

Vill ni se dem leka är det bara att klicka här:





Visst är han snäll mot lillasyster?


Kommentarer
Postat av: carina brickman m, familj

Syskonkärlek!? :-)

2011-07-16 @ 21:47:35
Postat av: Annie

Ja, syrran bet mig när vi var små, och då kallade du det syskonkärlek ;-) Måste väl vara samma sak nu?

2011-07-17 @ 08:38:04
URL: http://selain.blogg.se/
Postat av: Dan Brickman

Du kunde allt bitas du med. Jag minns att du jagade in en halvåret äldre tjej i ett hörn för att ta hennes leksak när du var typ 1,5år gammal...

2011-07-18 @ 15:05:14
Postat av: Annie

Om jag inte minns det har det inte hänt ;-)

2011-07-19 @ 13:46:40
URL: http://selain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0