Kattungar i Backa!

Nu har 5 små kattungar sett dagens ljus (eller nej, bara lampans, eftersom de föddes på natten). Vår katt Geisha har fått kattungar. Geisha föddes hemma hos mamma och fostrades utav bland annat Catchy. Det ska bli kul att se Ladys reaktion när hela lägenheten blir full med kattungar...! Och är det någon som vill ha en familjemedlem om 12 veckor så är det bara att hojta till, vi kommer att söka med ljus och lykta efter kärleksfulla människor med plats i hjärtat för en liten kattunge.

De är ursöta, alla är mörka (svarta eller grå, antagligen tigrerade), några har vita tecken, några blir definitivt långhåriga. I morgon ska jag undersöka dem närmare. Jag vill inte störa för mycket just nu. Allt jag kontrollerat är att de rör sig, har fyra tassar var och att de inte krypit iväg åt fel håll.
Så god natt! Nu ska jag till kattungarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0