Gråtroll & Pixie

Låt mig presentera mammas mycket omnämnda katter Gråtroll (vår katts lillasyster) och Pixie (årets nytillskott). Eftersom att det oftast är jag (Annie) som uppdaterar bloggen handlar det ju oftast om vår familj, alltså Lady och Gandalf-Geisha. Vi får se om det blir en förbättring när vi flyttar närmare. :-) Då hoppas jag i varje fall på många valpträffar och lekstunder hundsyskonen emellan. Och det blir roligare att läsa och skriva om, gissar jag!

Men nu vet alla vilka de ibland omnämnda Pixie och Gråtroll är!



Gråtroll (hette först Gloria, men det vet hon inte om), 1½ år gammal.
Egenuppfödning, lillasyster till Geisha.





Pixie, åtta månader.
Uppfödd hos Pia, som köpte Ludde från fjolårskullen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0