Måndag igen

En trevlig helg har tagit slut. Fredagen innehöll bland annat en underbar tur till Bäcken. Vi filmade dem, men filmerna ligger 90 grader fel av någon anledning. Knasigt, eftersom det såg rätt ut i mobilen. Innan jag kan lägga upp dem, måste jag hitta något program att vända dem i.

I söndags hade vi besök av staffhanen Melker. Han var måttligt poppulär, Lady tyckte att han var läskig medan de äldre damerna tyckte att han var för närgången. Han var full av liv och ville så gärna leka. Han bor inte så långt ifrån oss där vi kommer bo, så antagligen kommer han och Lady träffas mååånga gånger igen! Dock kommer det inte finnas någon Catchy och Bonita där, och jag trora tt de kommer leka mycket bättre tillsammans då. När vi stängde in de andra försökte de leka...

Bilder på det kommer. Vi kom hem från Göteborg tidigt i morse, och den jobbiga bilturen framkallade ett migränanfall, så jag har legat i sängen till fyra. Jag hatar sådana dagar, då man ligger vaken men kan inte röra sig, för att det gör för ont. Dock njöt lilla Lady. Hon var mycket trött, efter helgen och resan. Hon verkade sova mycket bättre än vad jag gjorde, och har gått och lagt sig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0