inget är som väntans tider

När jag kollade mobilen på första rasten (jag gör min sista lärarpraktik) fick jag en värmande hälsning. Nikita och Bella(Tingeling och Ariel) skickade lite bilder. Nu är det jag som äntligen får skicka "klagomålen" till dottern. Jag kan nämnligen inte flytta bilder från mobilen till datorn men det kan hon och hennes sambo. Och som den ansvarsfulla mamman jag är så skickade jag över dem så nu kan jag bara vänta på att Annie lägger ut dem!!!!! Mina små flickor har blivit stora och självklart vill jag visa hela världen hur underbara de är:-) Så Annie! Lägg upp bilderna!!! Till alla mina underbara valpägare, skicka gärna bilder! Har ni inte min mail så kommer den här. [email protected].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0