Snart jul!

Mysväder! Jag är nog den enda i världen som tycker det, eftersom jag bara behöver vara ute länge nog för att gå med hunden. Jag vaknade med en julkänsla i kroppen. Jag tänkte "Å, det känns som jullov!". Fast utan lov och före jul. :-)

Vi har takfönster i vårt sovrum. Det hade snöat igen helt. Ett overkligt, vitt, dämpat ljus föll in när jag vaknade vid niotiden. Hunden var pigg och glad och vi hade mys en bra stund innan vi gick upp för att äta frukost. Perfekt morgon!

Morgonpromenaden var mysig. Lady fick springa omkring som hon ville i den lilla dungen utanför huset. Hon var helt tokig av lycka. Snön är jätterolig om man är fem månader, har fyra hängliga ben opch två stora, flaxiga öron!

Men nu ska jag ut med henne igen, och posta ett brev. Ha en trevlig förmiddag! I helgen åker adventsprylarna upp... jag längtar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0