Pepper pepper & Salt

Ännu ingen olycka. Däremot har en viss hund varit i kattlådan och hämtat någonting ganska otrevligt därifrån som Danne sedan fann i hallen. Resten är uppätet. Jag ska aldrig mer pussa Catchy på munnen! Och stackars katt som alltid är så noggrann och gömmer efter sig, hon gick och krafsade i hallen för att gömma lukten... det var bara för matte att ta fram skurmedlet och tvätta rent. På tal om rent ska jag hälla vitpeppar i soffan så fort bloggandet blir avklarat.

Jag fick förresten se mer bilder på goldenretrivervalpar idag. Det får en verkligen att längta efter en egen liten valp att pussa på (beroende på vad valpen satt i sig, förstås) och gosa med. De är ju så små när de är en vecka gamla! Tikens tass är lika stor som hela valpen! :]


Datahund



Om någon förresten råkar irritera sig på att vissa meningar inte börjar med stor bokstav ber jag om ursäkt för det. Mitt tangentbord fick påskmust på sig för ett tag sig och har inte riktigt återhämtat sig. Ibland reagerar inte vissa tangenter. Men men, jag tycker om mitt tangentbord, hur knasigt det än är!

Till Sofia: Jag tog absolut inte illa vid mig, tvärtom!! För det första är det jätteroligt med kommentarer, särskillt sådana som innehåller lite tips och så. Men det påminde mig om att jag kanske ska repetera vad jag hela tiden tjatar om på bloggen. Jag tänker int riktigt på att någon faktiskt läser det, vilket kan resultera i att jag gärna maler på utan att riktigt förklara för eventuella nytillskott på läsarsidan :-) tack för att du läser!


Hästbild från sommaren 2009




Kommentarer
Postat av: Sofia

så bra att du inte blev illa berörd! Träffade på din mor i skolan idag och fick se din balklänning. jättefin verkligen! vacker grön färg! och jag säger som din mor: "det gör inget om man visar lite tuttar".. hehehe. hon är allt för rolig mor din. =) jag har allt följt bloggen ett tag , men inte kommenterat. jag är en sådan där "observatör" håller mig lite i bakgrunden :P.

/Sofia

2010-05-20 @ 20:07:32
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0