Video igen.

Snart, snart kommer de att öppna ögonen. Just nu håller de på att upptäcka att de tssar de förut bara använde för att pumpa mjölk ur sin mammas bröst går att använda till att stå på. :-) Nu ska jag lägga mig på soffan och njuta av min lediga dag med katten på magen. Hon fäller hemskt mycket just nu.

Förresten, i övermorgon får vi en diskmaskin installerad här. Just nu ser det kaotiskt ut eftersom vi fått möblera om i hyllorna i köket. Då vi inte kom överens om hur vi skulle göra, står det kvar där, på köksstolarna och köksbordet. :-) jag årt min frukost på soffan med katten i knäet. Men det var mysigt det också. Hon är den underbaraste katten i världen.

Jag håller som bäst på att lära min mamma att lägga upp videor på youtube så att man kan klistra in dem här på bloggen. Håll tummarna för att hon lyckas!

 



Nu ska jag återgå till att njuta av denna molniga, varma och mysiga, lediga dag!
Och välkommen till bloggen, alla nya människor. Kul att se att ni är nyfikna på de små liven!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0