Massvis med bilder!

Ja, idag var jag och Bonita på långpromenix, och hon fick bada. Nu ligger hon däckad på golvet. Sammanlagt var vi ute i två timmar, men första timmen var vi på den berömda fotbollsplanen och hade lite lydnadsträning. Jag ville veta vad hon kan mer eller mindre, så jag vet hur mycket jag kan lita på henne, hur mycket hon lyssnar på just mig och om jag kan ha henne lös eller inte.

Uppenbarligen körde jag sluyt på den stackars valpen. Efter att ha satt i sig resterna av potatisgratängen har hon totaldäckat på golvet, för trött för att ens orka tigga glass. Oj då! ;-)

Jag hade medmig kameran under promenixen, och fick in en riltig fullträff!! Vill ni se? Äh, ni har faktiskt inget val. :-) Men först lite annat! Bland annat katt med stolleryck samt den fina balkongen. :-) och så passar jag på att be om ursäkt för sneda horisontlinjer och dylikt. Jag har inte fått photoshop installerat på datorn än. (Danne, det inte som en dold pik, men det är det... hihi)

Buskatt

Buskatt

katt leker med märgben

Stolle

Busunge

Busunge

Danne och katten

The balcony

Luktar på blommorna

Katt kollar utsikten

Bonitan

Bonita med sitt koppel

Bonita och kopplet

Hund utan ögon!

Katten

Men bäst av alla blev ändå denna...


Bonita





Ser du den lilla salivdroppen? ;-)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Väldigt fina bilder :)

2010-06-05 @ 14:21:58
Postat av: carina brickman m, familj

Vilka underbara bilder! Å jag sa ju att hon faktiskt börjar bli riktigt duktig. Jag HAR tränat henne:-)

2010-06-07 @ 11:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0