Litet livstecken

Förra veckan var väldigt händelselöst händelserik. Jag låg sjuk större delen, deltog i en konstutställning och jobbade ett pass. Jag har verkligen inte orkat blogga, förlåt för det!

Och idag hinns det inte med: nu ska jag på lunch, sedan sy lite och avsluta naturkunskapen för resten av livet (JIPPI! Inget favoritämne) innan det är dags för att sy mer och sedan gå på maskeradfest. Woho!

Nu har jag visat ett litet livstecken, men det blir inte långvarit. I morgon kommer mamma och syrran, åker på fredag och tar med sig hunden hem. :-( Då dör jag nog. Kommer att sakna ihjäl mig efter den tjocka, underbara luffsen som snarkar så gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0