Konstutställning och bal

Nu har jag varit asocial ett tag, så jag tänkte kompensera det med lite bilder från både utställmningen i helgen samt balen igår. Blir det bra?

Jag ställde alltså ut lite skolarbeten och sådant kraffs på en konstutsällning förra veckan. Vissa saker var till salu, andra var bara visningsobjekt. Vissa är jag nöjd med, annat inte. Mest blev det kroki (skisser av kroppar, oftast nakna). Jag sålde en tavla på några schackpjäser (akymtas till höger på bild nr 3) för 200 kronor. Woho!! och en av krkiskisserna, för 50 kronor. Det är jag stolt över! Jag hade inte trott att jag skulle sälja någonting alls!
Här ser ni:

Tavlor i akryl eller akvarell

Kroki och sånt

Lite akryl, akvarell och olja

Och här kommer lite balbilder:

Jag & Danne

Danne

Jag

Mitt fina hår med den fina påfågelfjädern!

Vårt fina balslott!

Jag & delar avklassen

Uttråkad kille

Jag igen

Jag & Danne

Det var väl allt? :-)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ni ser väldigt stiliga ut och vad kul det var med utställningen. :-)

2010-06-04 @ 18:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0