Friden börjar sänka sig!



Så kom dom! Alla 10!!!!! Hade mina aningar i förmiddags när Catchy var så obenägen att lämna min säng. Fick snabbt bäddat ur duntäcket och förlossningssäkra sängen ( som om det funkade!) Förvarnade Linnea och åkte iväg för att jobba. Hann påbörja kvällsmaten när mobilen skrek och en något desperat dotter befann sig i andra ändan. Underbara älskade Mariell kunde komma in med kort varsel och jag åkte hem. Lagomt för att möta nr 2. Nu sitter jag med samma förvåning och förundran över vilken underbar tik jag har som förra gången. Lika lycklig som förra gången fast dubbelt upp:-) Lika lycklig för en sån underbar vän som Karin. Bättre hundmorska och kompis kan ingen ha. Tusen tack Karin och Mariell. Så är nattsömnen förstörd de närmsta 8 veckorna:-D

//Carina Brickman

Kommentarer
Postat av: Pappa

10 valpar.....!!!



Duktiga goa Catchy.....hoppas nu att alla mår bra + modern

2010-06-18 @ 23:11:56
Postat av: Linda ( M-hästarna)

Gud vilka underbara söta =))säg te när dem e sådär 5 veckor så kan ja komma och gosa lite ;)

2010-06-19 @ 12:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0