Uppdaterat!

Nu har min mamma uppdaterat blocketannonsen. Den blev jättebra! Nu får vi se om Cleo, Tingeling, Nemo, Balou och Triton hittar nog snart hem, de också!
Nu ska jag koka kaffe, tror jag. Sedan är det dags att ladda inför jobbet i morgon. 7 på morgonen till 9 på kvällen... och tre-fyra timmars rast där i mitten. Härligt! man kan inte låta bli att längta efter sin lilla hundvalp. Om två veckor, då är de leveransklara!

Svar på en kommentar nedan: Valparna kostar 5000 kronor. Den kvarvarande black and tan (brunfläckade) valpen är en hane. Är ni intresserad föreslår jag att ni ringer mamma, så att hon lättare kan förklara och besvara era frågor. Telefonsamtal är alltid trevligare än mejl. Lycka till!
Mobiltelefon: 070 4740388 Hemtelefon: 031 983825
Eller skcika ett mejl till [email protected]

Läs annonsen du också:

http://www.blocket.se/goteborg/Bonita_har_fatt_helsyskon_28454459.htm?ca=15&w=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0