Två bilder från pappa

Nu är jag hemkommen från jobbet. Danne lagar mat och min mage kurrar! Jag fick två valpbilder från pappa... idag, tror jag? Jag är så sur för att jag inte finns där hemma och kan ta bilder själv. Det är jobbigt att vara beroende av andra. Särskilt när man vet att man tar de bästa bilderna själv: för jag är så galen att jag kryper på marken bredvid valparna tills dess att jag fångat några av dem på bild. Sedan att det kan ta 2000 bilder och bara fyra blir bra... men det är en annan, trist historia.

Danne och katten vakar gemensamt över grillen ute på balkongen. Det är bra med elgrill, att man kan ha den där på lagom avstånd från köket. Och nu ska jag sälla mig till dem. :-) I helgen är jag ledig och täbnker krya på mig. jag hoppas att ni har det toppen där ute i vidas världen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0