Släktträff

I går var det stort (i dubbel bemärkes) besök! Morbror Caddy träffade sina små syskonbarn. Caddy är en helt underbar kille. Väger väl runt 60 kg och mäter runt 70 cm i mankhöjd men nåt så otroligt snäll! Valparn fick tugga  och klättra på honom utan att han rörde en min. Eller fel han försökte tvätta dem men de stod ju aldrig still:-P Jag hoppas att mina små svarta pojkar kommer likna honom som vuxna både till sätt och utseende. Han ser ut som en svart rottis! Bortsett från den lilla vita fläcken på bröstkorgen:-) Här kommer lite släktbilder där även hundmorskan Karin tillika Caddys ägare lyckades fastna på plåten. Bakom kameran och inlägget står en stolt Carina Brickman.



Stor svart hund= mamma? Nej, nej det är morbror Caddy som blir överfallen av tio ivriga troll!



Blunder jämför tasstorleken och inser att han har en liten bit kvar innan han kan matcha sin morbror:-)



Karin, världens bästa hundmorska och kompis, sköter presentationen:-)



Du förstår lille blunder att det tar ett tag innan du blir lika stor och snygg som jag...



Nej Caddy har ingen puckel på ryggen. Det är bara Tingeling som leker ryggsäck:-)



Någon har glömt informera Caddy om att han börjar bli förstor för att ligga i knät.. eller så bryr han sig inte:-)



Tingeling och Cleo försöker imponera på morbror



Caddy försöker inte äta upp Lady dom pussas bara



Kan du släppa mitt halsband jag börjar få nackspärr...



Du kanske är störst i din kull lille Baloo men...



Idol 2010 är redan utsedd...



Har jag verkligen varit så liten och ouppfostrad?



Det hjälper inte att ni är tre som drar i min svarns. Den sitter fast!



Ursäkta mig! Det där är INTE en tutte!



Stor morbror har stor svans! Mycket att tugga på:-)



Caddys andra namn borde vara Alvedon. Är man stor måste man vara snäll.Och det är han verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0