Skynda er!

Vill du ha en valp? Då är det hög tid att kontakta Carina Brickman på telefonnr 031 983825 eller 0704740388. Nu börjar de säljas i rasande fart. Det är väl en spekulant varannan dag där nu. Än så länge verkar det bara vara härliga, hundälskande förnuftiga människor som kommit och kikat.

Nu ska jag gå och plocka ut kladdkakan ur ugnen och tröstäta den. Har problem med öronen och går på antibiotika för tillfället. Jag hör knappt någonting, vilket är mycket irriterande. Och läkaren var tröstande: "Det kan ta flera veckor! Ibland går det inte över alls". Hm?

Och då jag för tillfället inte har några hundbilder att lägga upp bjuder jag på en bild på Geisha (vår katt och Ladys blivande lekkamrat) i hennes nya hem. Ha en bra kväll. det ska jag försöka med. Imorgon blir det jobb... sedan helg! Jippi!

Kattens nya hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0