Schh!

Säg inte till Danne att jag sitter här vid datorn istället för att packa! Vi ska till Göteborg så fort han slutat jobba, men jag har ingen packlust alls. Istället har jag matat katten med skinka och druckit en liter kallvatten - det är nog närmare 30 grader i solen idag.

I helgen händer det grejor! Vi ska släppa ut vlparna på baksidan för första gången. Det ska bli intressant och se hur dem reagerar på den nya miljön. :-) Allihopa har, som ni säkert sett på bilderna, öppnat sina små ögon och kisar mot världen. De är bara så underbara!

Mamma skulle ha smsat mig om hur det gick igår. Det kom tydligen en spekulant på valparna. Men som vanligt har hon glömt bort mig! (suck!) Jag får väl ringa henne och fråga? Eller så håller jag mig tills hon slutat jobbet. Då tänkte vi hämta upp henne i stan, jag, Danne och katten.

Det ska bli kul att åka bil till Götet. Jag kör, Danne fixar musik och lagom mycket sval luft och katten underhåller oss emd sina gnälliga sånger om hur illa hon tycker om att vara instängd. :-) Önska oss trevlig resa!



(Förresten, jag kom just på att vi har glass i frysen! Woho!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0