En rosa fotboll och en film

Nu har även Lafayette fått ett hem! Personligen måste jag säga att det blir väldigt rolifgt: den nya ägarinnan är dotter till den kvinna som äger valparnas pappa. Underbart, tycker jag! Det känns väldigt roilgt att pappa Max också får "vårdnaden" om en av sina valpar. Hittills har han ju inte träffat någon av dem... mig veterligen.

Men som ni såg har valparna faktiskt haft herrbesök. Av sin underbara morbror Caddy. Vill ni se mer av det? Bläddra neråt så har mamma skrivit ett mysigt inlägg i ämnet!

Personligen har jag inte orkat skriva på ett par dagar. Jag är sjuk men vill inte vara hemma utan jobbar så mycket jag kan ändå. Det blir man trött av, gissar jag. Trött är jag i alla fall. Men en tanke är väldigt uppiggande. Om bara tre veckor är det dags att packa in sig i bilen och åka hem för att hämta Lady! och vet ni vad? Hon har en rosa liten fotboll som väntar på henne... :-) 

Du och jag får väl följa valparnas utveckling via foton och filmer tills dess. Jag är avundsjuk på mamam, som bor hos dem och ser dem hela tiden. och jag kan tänka mig att alla valpköpare känner något liknande, att de helst hade tagit hem sin lilla familjemedlem igår, inte om tre veckor! Men men, de ska ju vara avvanda, stora och knubbiga innan det är dags. Så tills dess, får i alla fall jag, trösta mig med filmer... som denna.




Rosa boll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0