Blocketannonserna...

...ger resultatl. Igår var det rekord i antal unika användare som kikade in här på bloggen. Jag säger bara, Välkomna och känn er som hemma! Klicka runt lite och jag garanterar er mängder av bilder och information. Och är det någonting någon undrar över går det bra att mejla bloggens ansvarige (mig, Annie) på [email protected] eller min mamma, som är hunduppfödaren, på [email protected] eller ringa på numret som angavs i annonserna. Annonserna finns att se på:

http://www.blocket.se/alvsborg/Blandrasvalpar_28438043.htm?ca=16&w=1

http://www.blocket.se/goteborg/Bonita_har_fatt_helsyskon_28454459.htm?ca=15&w=1

En skrevs av mig, en av mamma. En ligger under Göteborg, vilket gör den lättare att hitta. Vi anser det urdumt att det ska vara under Älvsborg, eftersom allt numera är Västra Götalands län. Men nu ska jag sluta vara långrandig och istället lägga ut några nytagna valpbilder...!

Bonita är föresten en duktig barnvakt. Hon hjälper dem små och vaktar dem med sitt liv. Men de är väldigt läskiga, tycker hon, när de försöker att dia på henne! (Föresten är min mamma den skyldiga fotografen... ;-)

Och NEJ. De befinner sig inte i en djungel utan i mammas trädgård, som hon håller på att bygga om. Det kommer nog att bli väldigt fint när det är klart (och förhoppningsvis slutar det då lika ett skrotupplag...).











































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0