Alla dessa ögon

Om nu inte det här inlägget "låter" som vanligt så beror det på att det inte är Annie somskrivit utan den som ställt till så familjen Brickamn har så sabla många hundar:-) Men eftersom både Annie och Daniel har tagit steget in i vuxenvärlden noch börjat uppleva dess negativa sida, den med en himla massa jobb och lite fritid så har jag för stunden axlat skrivarjobbet. Nu är marsvinskören två veckor och tre dagar och de betraktar sin omgivning med nyöppnade ögon. Alla tio har överlevt och det är väl bara två av tikarna som ligger lite "efter" i viktkurvan, Cleo och Ariel. Annars är det en hop med välmående valpar som kravlar runt i mitt sovrum. Tänkte lägga upp lite nya bilder på dem men min kamera är inte så bra. Eller rättare sagt min kamera är jättebra om föremålen jag skall fota kunde stå still!!!  Annie kommer troligtvis kompletera med bättre bilder, när hon får se mina:-), när hon får tid och orkar. Men här är i alla fall några bilder på en halvsovande skara och därmed hyfsat bra bilder. Eftersom valparna har öppnat ögonen så är det fritt fram för alla hugade spekulanter att komma på besök:-) eller om man bara vill komma och njuta och bedåras av de små liven    // Carina Brickman-Sühl alias Marsvinsuppfödaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0