Att vara eller icke vara, det är frågan

Har hankatter också bröstvårtor? Vi upptäckte en liten, liten rosa bröstvårta på Gandalfs mage igår. Vem vet, det kanske är en liten Gandalfa vi har? Haha, det är ju för kul att vi inte vet riktigt säkert, om han är en tjej eller en kille. Storleksmässigt tror jag det, att han är en hane. Men hur hans kön ser ut har jag inte kunnat se genom all päls, och om jag kunnat se det hade det inte spelat någon roll. Jag vet inte hur man ser skillnad på en katthane eller en katthona. Men en sak vet jag! Han är en kelgris med fötter som favoritmat. Han väckte mig mitt i natten genom att bita mig i hälen, och gårkvällen tillbringade han i mitt knä. Vårt älskade lilla troll.

Jag har tagit tre beslut i mitt liv som jag just nu är väldigt glad över.
1. Att jag flyttade till Växjö.
2. Att jag flyttade ihop med Danne.
3. Att vi skaffade Gandalf.

De tre sakerna får mig att känna mig som den lyckligaste tjejen i hela världen. och vem vet? Kanske så är jag det också :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Om hon spyr har hon garanterat tuggat/ätit i sig kall snö snarare än ätit nåt olämpligt.

2010-01-13 @ 17:18:23
Postat av: emelie

ja hankatter har oxå bröstvårtor vi har hankatter och dom har bröstvårtor

2010-01-13 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0