Angående namn

Det har varit många som har tyckt att Gandalf, trots honkön, borde ha kvar sitt namn. Därför beslutade jag och Danne, halvt på skoj, halvt på fullt allvar, att den stackars katten ska heta Gandalf-Geisha, ett dubbelnamn där man kan välja vilket av dem man vill uttala. Så vill ni kalla henne Gandalf, varsågod. Vill ni göra som jag, kalla henne Geisha, så är det helt okej. :-) Tokigt men från och med nu säger vi så, okej? Förresten hittade jag några bilder från förra helgen, där katten i fråga har väldigt kul, med min lillasyster. :]

Gandalf-Geisha

Kommentarer
Postat av: carina brickman m, familj

Hej min sjukling:-) Vi fick ett varmt mottagande när vi kom hem i söndagskväll. Gråtroll, alias Gloria, alias Al-Qaidakatten, alias terroristen hängde sig runt nosen på Bonita för att i nästa stund slänga sig efter Catchys svans. Därefter behagade hon nådigt hälsa på mig.Genom att bita mig i foten! Nere i storarummet väntade en glad överraskning. Kompis låg och tronade i fönstret så nu vet jag att han lever och mår bra. Krya på dig sötnos. Och ja Daniel. Hon kommer att gå in i löp! Du måste tåla dig:-)Tålamod är en dygd fast å andra sidan så är du allt lite odygdig:-D Kram

2010-02-01 @ 22:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0