Facebook-koll

jag har nyss startat upp min Facebook igen (jag förstår inte det roliga med sidan) och såg att stallet där vi hade våra hästar inte har klarat sig så bra nu i vinter. Taket på manegen har rasat. Visst,d et visste jag ju att det hämnt lite överrallt i Sverige, men det känns ju konstigt att faktiskt KÄNNA någon som har det problemet. Själv red jag ju där så sent som i julas...

Många tankar går till Marieberg nu. <3
Här är två av Annelies bilder på manegen:

Manegen

Fiket i manegen.



Kommentarer
Postat av: Dan Brickman

Det var tråkigt.

Hoppas verkligen inte att det kommer mer snö nu för fler byggnder är i farozonen här nere. Bla Ale Arena som ju byggdes för några år sedan bara. Den är avstängd tillsvidare.



P.S: Håller med om facebook. Förstår inte riktigt hypen men en del verkar tycka att det är kul att lägga ut sitt liv där ;-)

2010-02-23 @ 13:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0