Julträff?

Jag ber om ursäkt för bloggtorkan. Det har sina förklaringar. Den främsta är att det inte hänt så mycket värst att skriva om. Och det har det inte, eftersom att jag inte varit frisk nog att leka i snön med lilla Lady. Inflammationen i ryggen börjar ge med sig nu i varje fall. Men så har en av visdomständerna fått för sig att börja växa igen. Så i ett par dagar har jag istället haft grym tandvärk. Men men, nog om mig!!

Det hade varit kul att höra av alla årets valpköpare igen. Vissa har vi följt sporatiskt under hösten. Och om någon är i Göteborgsområdet över jul eller mellandagarna snarare, skulle det vara kul ifall ni kikade förbi på lite hundbus. Så länge ingen löper skulle det vara härligt att se i varje fall några samlade, kanske jämföra dem och se hur lika/olika de har blivit? Ta en fika och låta dem springa av sig och busa med varandra. Det vore superkul!

Tänk på det!

Elektriskt ljus - inte lika mysigt?


Kommentarer
Postat av: Georg

Så bra att du är bättre i ryggen.

Det där med tänderna ville jag inte veta, för det väcker så grymma minnen till liv.

2010-12-10 @ 14:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0